Jyväskylän Viihdekeskuksessa

Mukavat tanssit Viihdekeskuksessa. Rosso ja Tarja Lunnas minun mieliesiintyjiä eikä Taikakuukaan huono ollut. Oliko se Taikakuu, joka soitti nopeat polkat. Jos vaikka jalka nouseekin oikeaan tahtiin, nautinto häviää liiassa nopeudessa.

Mukava oli tavata myös Hani ja Suke. Ja Hani, täytit suurimman toiveeni, mitä kohta kaksivuotisen palstalaisuuteni aikana olen toivonut. En ollut uskoa silmiäni, kun yksi palstan mielenkiintoisimmista kirjoittajista seisoi edessäni. Ja että olen nähnyt häntä tansseissa silloin tällöin varmaan pitkällä ajalla taaksepäin. Maailma on ihmeellinen. Kiitos tangoista. Olit juuri sellainen, kun olin kuvitellutkin - paitsi helkutin nuori...mikä nyt tietysti, on hyvä. On vielä pitkä elämä edessä.

Me kun Humutytön kanssa hiihdellään ja tanssitaan, niin yhteistyöllä bongattiin Joe. Ei tosin mitään ongelmaa ollut, kun muita päätä pitempää herraa tiirailtiin ja niin kuin vieraannäköistä. Mutta, ettei Humutyttöä erottanut naisrivistöstä. No, se johtui siitä, kun hän asui parketilla :)) Minä taas sulaudun seinänväriin....

Mukava tunnistaa joku pohjoisenkin palstalainen. Te kun olette niitä maan hiljaisia :(