Varjokuvasta..

Ei kai tällä keskustelupalstalla tarvitse uskaltaa yhtään mitään. On vain oma itsensä omilla mielipiteillään eikä sorru myötäilyihin, jos ei todella ole samaa mieltä eikä myöskään palstan ohjeissa kerrottuihin asiattomuuksiin.

Mitä Varjokuvaan tulee niin orkesterina on yksi niistä, joista pidän. Niitä on muutama muukin. Olen tämän tanssipalstahistoria-aikanani kirjoittanut miltä minusta tuntuu. Niin tanssipaikat kuin orkesterit kuin tanssimusiikki kuin monet muutkin asiat ovat saaneet sijansa.

Varjokuvan musiikin osalta olen tyytyväinen itseeni, että näinä vuosina, jotka olen oppinut tuntemaan heitä, olen oppinut arvostamaan myös erilaista musiikkia. Olen sitä ikäluokkaa, jolloin rautalankamusiikki, rokit ym. diskojutut menivät ohi perheen kanssa. Enemmän oli humppalinja vallalla.

Vanhemmalla iällä olen saanut omaksua monia asioita, joita en ennen ymmärtänyt. Niin kuin musiikin monet kasvot. Hyvään tanssimusiikkiin kuuluvat mm hyvin esitetyt eri tanssilajit ja niitähän tulee joka Varjokuvan illassa.

Kaikkia ei miellytä samat orkesterit ja ei samat ihmiset. Löydämme kyllä vikoja kaikesta hyvästäkin, jos haluamme niin tehdä. Mitä sanoilla tai teoilla välitämme toisillemme jää myös jälkeemme.

Lopetan kirjoitteluni, jos/kun Matti katsoo sen perustelluksi. Ja ainahan voi tietyn nimimerkin kirjoituksen jättää lukematta.